Lärande, växande och socialisation

Den här bloggen handlar om barns utveckling och Barnkonventionen.

Sidor

  • Startsida
  • Om
  • Kunskapskrav
  • Vad vi lär oss
  • Varför ska just vi vinna Webbstjärnan?
  • Värdegrund och regler
  • Källhänvisning
  • Upphovsrätten
  • Creative Commons
  • Motorisk utveckling
  • Emotionell utveckling
  • Fysisk utveckling
  • Social utveckling
  • Intellektuell och kognitiv utveckling
  • TIPS!
  • Kurragömma
  • Kulturhuset
  • Barns mediekonsumtion
  • Leken
  • Våld i hemmet

fredag 1 februari 2013

Bland quiz



  Quizet: https://docs.google.com/forms/d/12O1uSFe2XXKAOhK6QjYWLRLQhc8OWdz6kXSiOQB5TXM/viewform

Länkar till svar:
http://barnochfritid.blogspot.se/2013/01/2-aringar.html
http://barnochfritid.blogspot.se/2013/01/hur-kom-barnkonventionen-till.html
http://barnochfritid.blogspot.se/2013/01/personlighetsutveckling.html
Upplagd av nataliabober17 kl. 04:11
Skicka med e-postBlogThis!Dela på XDela på FacebookDela på Pinterest
Etiketter: Barnkonventionen, Emotionell utveckling, Intellektuell utveckling, Natalia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom)

Webbstjärnan

Webbstjärnan

Leta i den här bloggen

Creative Commons licens

Creative Commons licens

Välkommen

Det här är en förlängning av vårt klassrum. Här får du lära dig om barnets utveckling och Barnkonventionen.

Länktips

  • Creative Commons Search
  • Creative commons
  • Webbstjärnan - om Creative Commons
  • Svenska FN-förbundet
  • Barnombudsmannen
  • Barnkonventionen (UNICEF)
  • Barnombudsmannen Max 18
  • Skolverket
  • Skolinspektionen

Etiketter

Tips (32) Kajsa (16) Johanna (15) Lisa (15) Ellinor (14) Natalia (14) Adam (13) Barnets Utveckling (13) Johan (13) Louise (13) Intellektuell utveckling (12) Teorier (12) Alexander (10) Markus (10) barnmisshandel (10) leken (9) Fysisk utveckling (8) Motorisk utveckling (8) Social utveckling (8) Emotionell utveckling (7) Barnkonventionen (6) Mathias (6) kultur (6) våld i hemmet (6) Mediekultur (5) barnkultur (5) språkutveckling (5) 3-åringen (4) Finmotorik (4) Grovmotorik (4) Vad vi lär oss (4) kulturhuset (4) studiebesök (4) 4-åringen (3) Kognitiv utveckling (3) Kurragömma (3) Mediekonsumtion (3) Sport och fritid (3) misshandel (3) utvecklingsstadier (3) 5-åringen (2) ADHD (2) Barn och böcker (2) Behaviorism (2) Biologiska Perspektivet (2) Creative Commons (2) Erik H. Erikson (2) Psykosocial utveckling (2) Språkinlärning (2) Varför-vinna (2) Våldihemmet (2) böcker (2) sjöhistoriska (2) värdegrund och regler (2) 1-2-åringen (1) 5åring (1) Abraham Maslows behovsteori (1) BRIS (1) Behavioristiska teorier (1) FN (1) Förskoleålder 1-3 (1) Låtsaskompisar (1) Malin (1) Mediekonsumention (1) Musik (1) Skolålder (1) Sport (1) Språkets betydelse (1) Upphovsrätten (1) Urie Bronfenbrenner (1) Utvecklingsperioder (1) bra mat (1) kost (1) källhänvisning (1) museum (1) perception. (1) reflexer (1) riksidrottsmuseet (1) sinnen (1)

Bloggarkiv

  • ▼  2013 (102)
    • ►  juni (1)
    • ►  maj (20)
    • ►  april (24)
    • ▼  februari (20)
      • Varför ska man äta? Hjärnan och musklerna behöver...
      • Sport och Fritid - Längdskidor, Pulka, Alpina skid...
      • Att sätta stop
      • Räddningsväst, cykel, skateboard, inlines, sparkcy...
      • Framför skärmen
      • Tips om ADHD
      • ADHD - neuropsykiatriskt funkstionsnedsättning.
      • Låtsaskompisar
      • Tips om 3-åringen
      • Skinner's Pedagogiska metod
      • Bland quiz
      • Erik H. Eriksons utvecklingstadier vuxen
      • Eriksons utvecklingssstadier
      • The big five
      • Vad vi har för nytta av bloggen
      • Vad vi lär oss
      • The Big Five
      • Tips
      • Biologiska Perspektivet
      • Utvecklingsperioder
    • ►  januari (37)
Temat Enkel. Temabilder från konradlew. Använder Blogger.